TVORÍM TEXTY,
KTORÉ MAJÚ
HLAVU A DUŠU
TVORÍM TEXTY, KTORÉ
MAJÚ HLAVU A DUŠU
Dobrý deň, ďakujeme za reakciu na náš inzerát, v ktorom hľadáme copywritera. Zašlite nám skúšobný článok na tému Životné poistenie – výhody a nevýhody v rozsahu 1 NS. Každý copywriter sa s podobným zadaním stretol už niekoľkokrát. Mne osobne pristálo v mailovke aj včera. Čo myslíte, napísala som ten článok alebo nie? Textom v…
PokračovanieAk už ste zopár článkov ako copywriter napísali, a vaša orientácia v online marketingu nie je na bode mrazu, s pojmom SEO ste sa už určite stretli. Zastávam názor, že každý copík by mal mať aspoň základný presah do takmer každého odvetvia, s ktorým prichádza do kontaktu. Alebo: Čím väčší rozhľad máš, tým viac si…
PokračovanieRuku na srdce. K tomu, aby ste mali na webe dobrý text a na blogu zaujímavý článok, nepotrebujete nutne copywritera. V mnohých prípadoch ste tým najlepším textárom pre svoj projekt vy sami. Je však niekoľko bodov, ktoré by ste mali vziať do úvahy, aby texty z vášho pera nenarobili viac škody, než úžitku. Sám sebe…
PokračovaniePíšete? Alebo sa copywritingom priamo živíte? Každý začiatočník, a dokonca i profík, potrebuje na sebe neustále pracovať. Online marketing je odvetvie, v ktorom sa trendy menia neustále. Co je psáno, to je dáno. To áno. Až do chvíle, kým sa neobjaví niečo nové. Okrem trendov a povinnej literatúry, kde pochytíte základné know-how, musíte však…
PokračovanieKnihy o copywritingu boli až donedávna čosi ako rifle za socíku. Vedeli ste, že existujú, no v našich končinách sa objavili len letmo. Situácia sa však mení. Kvalitnú literatúru o copywritingu a písaní nájdeme hneď za hranicami, prípadne preloženú aj v slovenčine. Ak hľadáte odpoveď na otázku, aké knihy pre copywritera patria medzi povinné…
PokračovanieO čom písať blog ? Otázka, ktorú si kladie takmer každý, komu svieti poznámka v diári “napíš článok na blog” už nejaký ten čas na červeno. Poradil aj vám marketér založiť si vlastný blog? Alebo pravidelne prispievať do toho, ktorý vám na stránke zíva prázdnotou? Prečítajte si, prečo je blog pre váš biznis dôležitý…
PokračovanieKto je copywriter a čo copywriter robí, už dnes nie je záhadou. Že kopík píše texty, vie už takmer každý stredoškolák. Avšak to, ako ich píše a čo všetko sa preháňa hlavou jedného textára pri písaní, si vie predstaviť len málokto. Nech sa páči, exkluzívne “nakuknite” do jeho hlavy. Aby text pre klienta…
PokračovanieKvalitný článok na blog má neoceniteľnú hodnotu.
Rada ho napíšem aj pre vás. A nielen ten.
Máte otázku?
Napíšte mi krátku správu, odpoviem vám do dvoch dní.
Zaujíma to aj vašich priateľov?